четвер, 5 вересня 2019 р.

Прапор миру, вірності і волі


Експрес - перегляд, добірка матеріалів, перегляд відеофільму
     
     Жовто-блакитні барви символізували Київську Державу ще до християнізації Русі. Майже всі герби міст України обрамлялися жовто-блакитними кольорами. З ХУІІІ століття полкові й сотенні козацькі прапори Війська Запорозького вироблялися з блакитного полотнища, на якому жовтою фарбою наносився хрест, зорі, зброя, постаті святих.
       Упродовж історичного розвитку жовто-блакитний прапор був символом боротьби за свободу українського народу.
      У серцях народу України серпнева блакить неба і жовтогарячий зерновий лан зливаються барвами української державності в символ свободи та праці. Творення історії Батьківщини, її сьогодення і майбутнього - обов'язок кожного з нас, усього народу.
Це моя Україна!
Квітне в полі калина, 
Зеленіє ліщина, 
Степом котиться пісні моєї луна...
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, у мене навіки одна.
       До Дня Державного Прапора, Дня Незалежності користувачі провели флешмоб: "Українцем бути почесно"

Немає коментарів:

Дописати коментар