суботу, 5 листопада 2016 р.

Свято села

Стежиною села я поспішаю, село моє Веснянка, тобою я пишаюсь, тебе я величаю

          На Покрову, 14 жовтня, відзначали свято села.
          Вже сало доброю традицією збиратись всією сільською родиною на святкування Дня села, свята тих, хто тут народився, виріс, проживає, поселився, щоб залишитись нахавжди.
          Всіх присутніх привітав і благословив отець Миколай(настоятель Веснянського Свято-Георгієвського храму).

          Сільський голова Дмитро Поліщук привітав присутніх і подякував за внесок кожного у розвиток села. За багаторічну сумлінну працю та з нагоди свята села, відмітив та нагородив місцевих вчителів, медиків, працівників сільського господарства та зв' язку. Вітання та подарунки з Днем захисника України приймали учасники АТО, які нещодавно повернулись зі Сходу: В. Дзержинський, І. Кручінін, В. Зданевич, В. Списовий.
          Теплі слова вдячності, гарні, задушевні пісні звучали в цей день від учасників художньої самодіяльності Веснянського СБК, даруючи усім присутнім гарний настрій.
          Бібліотекар А. Г. Кржевицька підготувала добірку краєзнавчих матеріалів: "Село моє- окраса України", а в бібліотеці жителі мали змогу переглянути відеоролик "Веснянка - моя мала Батьківщина".
         Навіть осіння погода сприяла у проведенні чудового свята, даруючи сонячний день.Отож святкування продовжили на вулиці, де у казанах варились смачні каша та юшка, якими частували усю веснянську громаду місцеві кухарі Ф.Компан, О. Сукманюк.  

Немає коментарів:

Дописати коментар