вівторок, 14 березня 2017 р.

"Ох, не однаково мені..."


         Ушанування  річниці від дня народження велета українського, поета, драматурга, прозаїка, художника, громадського і політичного діяча Тараса Шевченка пройшло велелюдно і за покликом серця. Натхнене Тарасове слово звучало різнобарвно то як рокіт хвиль на  розбурханому Дніпрі, то як сповідь, то як молитва.
          9 березня, о 16 годині за київським часом на заклик організаторів акції "Global Shevchenko українці всього світу прийшли до пам'ятників Тарасові та одночасно прочитали  вірш "Мені однаково" із циклу "В казематі":
Мені однаково, чи буду
Я жить в Україні, чи ні.
Чи хто згадає, чи забуде
  Мене в снігу на чужині -
Однаковісінько мені...
           В історії людства такого дійства досі не було, аби вся планета в один голос читала невеличку, на 23 рядки , поезію. Це не просто декламація. Це мільйонноголосий речитатив.
           ...І знову звучить на різних континентах,  різними  мовами світу...


Мені однаково, чи буде
Той син, молитися, чи ні...
Та не однаково мені,
Як Україну злії люде
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую, збудять...
Ох, не однаково мені.
        Користувачі нашої бібліотеки мали змогу долучитись до акції.

Немає коментарів:

Дописати коментар